Life

Som sagt så är det här med uppdatering inte riktigt min grej. Jag såg nu att jag inte har uppdaterat bloggen sedan den 21 oktober, alltså nästan exakt 5 månader sen. Så nu är frågan, hur sammanfattar man fem månader av sitt liv i ett blogginlägg? Nej, det går inte, så vi kör såhär: Lisa, Lotta, Langes, Yatzi, Lakritsshots, Accessorize, Love thy neighbour, Nudlar, Holbergs, Albert, Fisen, Måndagar(samt torsdag och lördag), förfest, efterfest samt mellanfest, nästan vräkta, - 20 grader i 4 månader, yatzikoma, ostepopps......
Ja allt det här förstod ni väl en tredjedel av, men så är det.
Jag citerar lisa helt enkelt "Jag är så sjukt taggad på mitt liv just nu"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0