FRI

Idag har jag varit fri från jobbet, så sjukt skönt att ha en dag ledigt sådär mitt i veckan. Det gör att arbetsveckan inte alls känns lika lång.
Så idag har jag uträttat lite ärenden, varit på banken och betalat hyran samt fått en ny kod till internetbanken eftersom att jag lyckats spärra min genom att skriva in fel kod tre gånger, lyckat. Efter det gick lisa fisa och jag på stan en stund och jag fick med mig en ny vårjacka hem, 299 kr från H&M. Visserligen är det en sån som hälften av befolkningen har, men jag bryr mig faktiskt inte, den är snygg i vart fall. Jag har också letat efter en hatt ett tag nu och jag hittade en riktigt snygg från lindex, jag köpte den inte nu men jag tror faktiskt att jag ska slå till på den. Vi har ju massa hattar på jobbet men ingen som passar riktigt perfekt.
Ser nu att den från jobbet (Accessorize) ser riktigt snygg ut på bild, får nog prova den en gång till innan jag bestämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0