vår

Insåg precis att lovet är slut om typ 2 dagar och då kändes det helt plötsligt inte lika kul längre, men sen insåg jag att det finns roligare saker att se fram emot istället. Typ att alla skivor börjar snart, dom första är ju i slutet av mars. Jag ser verkligen fram emot att komma bakis till skolan och andas på lärarna med spritandedräkt. Kommer bli spännande. Vår skiva är ju den 14 april, med temat "ursäkta att jag är sen, jag kom precis från...." ja och så får man välja vad man då vill ha. Sen se fram emot nummer 2 är Berlin resan den 21 april (april kommer bli en bra månad) Jag har turism som individuellt val och då gör man en resa till Berlin i sammanband med det. Ska bli sjukligt roligt. Se fram emot nummer 3 är väl studenten. Ja det behövs nog inte sägas mer om det. Och när man ser det så här så känns det lite enklare med projektarbeten och prov och inlämningar. Så tack gode gud för våren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0