Lofsdalen

Ojoj vilken dålig uppdatering! Men det blev en sistaminuten resa till Lofsdalen för min del. Syster min budade hem ett hotellrum här för 600 kr söndag till torsdag, så nu är syster, hennes pojkvänn och jag här. Mycket trevligt. Så just nu sitter vi nere i hotell lobyn där det finns trådlöst nätverk. Tråkigt nog är det inte speciellt mycket drag utan mest barnfamiljer, men det är väldigt skönt att bara slappa ändå.
Lofsdalen är ju lite speciellt för mig med tanke på att det var min morfar som byggde hela skidanläggningen och hela grejen. Så här spenderades alla vintrar när jag var yngre men sen såldes det och sen har vi inte varit här på ett bra tag. Men det är verkligen kul att vara tillbaka måste jag säga. 
Och det är ju helt sjukt bra skidåkning, har varit typ 7 minus och solmoln hela dagen. Helt perfekt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så nu får man inte se dig försen torsdag :(

utgång? hitta på något då? var ett tag sedan

2010-03-02 @ 01:02:02
URL: http://mollanbollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0