Blogg?

Yes, nu sitter jag här i soffan och försöker skriva ett hemprov i religion. Meningen är att jag ska jämföra Hare Krishna med Lamaismen, jippie säger jag bara. Men vad gör jag då istället, jo jag startar en blogg såklart! Haha allt för att slippa plugga, det brukar bli så. I vanliga fall brukar jag börja städa men idag blev det en blev det en blogg istället.
Jag har ju försökt mig på det här med blogg förut men jag ger bara upp efter ett tag, men nu ni. Nu ska jag försöka ta tag i det på riktigt. Får se hur det går men ni kan ju önska mig lycka till  i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sara, vilken glad överrasning! Jag har både städat och massa andra saker för att slippa och nu sitter jag här utan att ha gjort ett jota, jippie!

2010-02-14 @ 20:34:52
URL: http://overtaggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0