fy

Usch och fy vad jag har blivit dålig på att uppdatera bloggen! Men det SKA bli bättring! Jag lovar er.
Helgen har varit väldigt trevlig i alla fall, fredag hade jag bara myskväll med mamsen, alltid trevligt. Sen igår så blev det firande av Emelie som fyllde 19 år. Det blev en väldigt trevlig middag och sen utgång till magenta. Tack för en jätte trevlig kväll Emelie! Idag har jag mest lodat runt hela dagen, så som det ska va och så blev det bio med Johanna nu på kvällen. Vi såg Farsan, den som Josef Fares har gjort ni vet. Den var helt okej men lite skum samtidigt.
Nu ska jag läsa lite i Breakfast at Tiffany´s som jag måste läst ut tills på tisdag. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0