Boston?

Jag fick precis ett samtal från en värdfamilj i USA. Det är en familj i Boston med 2 barn, en kille på 6 år och en tjej på 9 år. Dom ringde nämligen igår men då kunde jag inte prata så hon ringde tillbaka idag. Dock vet jag inte riktigt om det här är rätt familj för mig, men man kan ju alltid prata med dom. Jag vet nämligen inte om jag verkligen vill bo i Boston, det är alldeles för långt upp, alltså alldeles för kallt! Och sen tycker jag att barnen är lite för gamla, jag tar hellre om lite yngre barn, det är ju roligare! Sen nu när jag pratade med dom så var dom väldigt strikta med alla regler, och det kändes inte helt rätt. Så jag tror att det blir att tacka nej till dom och vänta på en ny familj. Kan man drömma om Cali mån tro?
'
Boston


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0