24 mars

Usch dålig start på dagen då jag vaknade 10 i 10 när jag skulle va i skolan prick, fick skynda mig så var jag i skolan 20 över istället. Ganska bra jobbat att komma till skolan på en halvtimme från att jag vaknade måste jag säga! vi skulle sitta och jobba med ett religionsarbete om spiritualisterna som vi va på studiebesök hos i måndags. Och det var väldigt spännande, de pratar alltså med andar! Så vi var med på en av deras seander och Emelie blev faktiskt pratade med av en ande. Sjukt.
Nu på eftermiddan skulle det varit karriärsdag, vilket innebär att man skulle lyssna på en person som pratar om ett yrke. Men hon som jag skulle lyssna på hade blivit sjuk så det blev inget. Istället drog jag, Johanna Agnes och Maja till vällingby för att införskaffa lite skivsaker. Jag hittade typ kastmärken som jag ska ha i pannan till filmskivan. Jag ska nämligen va Bollywood skådis!
Just det, jag tackade nej till familjen i Boston också, kändes inte rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0