USA

Jag har ju funderat ett tag på det här att åka som au pair till usa efter studenten, så i november tror jag att det var så var jag och Emelie på möte om det. Och sen dess har jag lite halvhjärtat skrivit på min ansökan, men nu har jag äntligen allt klart. Jag har alla referenser som behövs och jag har skrivit mitt personliga brev(som förövrigt va sjukt jobbigt att skriva) och gjort ett fint fotocollage. Så nu ska jag bara be nån kolla igenom allt så att det ser bra ut och sen ska det skickas in. Det känns faktiskt sjukt läskigt att åka men samtidigt så känner jag bara varför inte? Jag kommer ångra mig om jag inte åker och jag vill inte bli fast här ett år utan att veta vad jag ska göra. Så vad tror ni, Kommer jag bli en bra Au pair?
vad tror ni, är det här jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0