Turista

Jag sitter och skriver på ett turism arbete just nu om landskap och jag ska då skriva om Gotland. Enklare det än typ dalsland eller nått. Men det är inte helt kul för det, för jag orkar verkligen inte men jag måste göra det för det ska va inne senast klockan 23.59 ikväll! Men har nån nått tipps på vad man kan göra eller se på Gotland. Det är nog ganska lätt att hitta men jag orkar inte själv :P

En annan grej bara! Jag vill ha mer kommentarer, det blir roligare att blogga då! Så kommentera så blir jag glad :)

Kommentarer
Postat av: Malin

du svarar ju inte på kommentarerna min bloggvän! JAg vill veta hur man fixar bloggen fin och bilderna :D

2010-02-22 @ 21:32:58
URL: http://overtaggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0