Trött tjej

Okej jag sov till klockan halv fyra idag, och jag vaknade av att bror min kom och väckte mig och inte av mig själv. Fatta då hur länge jag hade sovit om nån inte hade väckt mig!! Så nu har jag alltså varit vaken i ca 7 timmar, och jag borde ju sova nu. Det är ungefär som att man skulle gå och lägga sig klockan 14 en vanlig dag, och det brukar man ju lyckas med?
Så på grund av det så har min dag inte varit speciellt givande. Jag har skottat, med tanke på att det har snöat typ en meter. och ja det är typ det jag har gjort idag.
Jaja kvällen igår var i alla fall väldigt trevlig! Vi började med födelsedagsdrink hemma hos Johanna och sen drog vi vidare till en fest i Högland, sen va det meningen att vi skulle dra vidare in till stan men sen gick inte 12an och vi missade ersättningsbussen så jag åkte hem istället. Men det blev en lyckad kväll i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0