Skiva

Ojojoj vad trött jag är idag! Igår var den dagen som jag så länge har väntat på, nämligen min skiva! Det uppfyllde verkligen alla förväntningar som jag hade. Det hela var verkligen en stört kul kväll med massor av lambo och alldeles för många glas vin och drinkar. Men roligt som bara den var det!
Och på det så var jag på skiva i tisdags också, då var det Agnes och flera i ekonomi som hade skiva med religionstema. Och riktigt kul var det också, jag glömde tyvärr kameran då men ni får lite bilder från igår :)
TACK för igår!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

Hej! Du åker med CC va? Du skrev på min och min kuisn blogg att du skulle åka 26 juli, jag med :D vart kommer ud åka ifrån? :)

2010-04-15 @ 22:05:41
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Lollo ♥

ah okej! ah, jag åker från Kastrup, men vi kanske mellanlandar på samma ställe, annars ses vi säkrt på skolan :D

2010-04-16 @ 16:35:26
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Tack detsamma Sara! En grymt bra kväll!

2010-04-16 @ 17:37:30
Postat av: Sofia

Svar: Ja det känns jätte roligt att jag hittade en annan svensk i närheten. De flesta andra svenskar som jag har hittar runt DC bor ändå en bit bort. men vi kommer bo riktigt nära varandra. :)

Ja precis jag får kolla av läget och medela dig innan du kommer. ;)

Jag ska ta hand om 2 flickor på 5 och 7 år. Hur många barn ska du ta hand om? :)

2010-04-18 @ 00:19:27
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0