plugg plugg och så lite mer plugg

Dagen har ägnats att att skriva klart vårt arbete i religionen, eller om spiritualismen rättare sagt. Så vi 11 drog johanna, emelie och jag hem till louise i hässelby för att skriva klart allt. Jag gissade på att det skulle ta sådär 3 timmar eller nått, men icke det. Det tog 6 timmar för oss att skriva allt, men sen så blev det ju typ 9 sidor också. Så jag känner mig faktiskt ganska duktig idag :) Ägnat en hel lovdag åt plugg, det är alltid kul! Och det ska morgondagen göras också, då blir det nämligen projektarbetsskrivning, ännu roligare.
Ja kanske inte världens roligaste inlägg, men idag hade jag inte så mycket roligt att skriva om!

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, tack så mycket! Gud vad roligt att du ska åka! :) Vart i USA ska du någonstans?



Okej, ja du måste ju vara ledig på dagen eftersom man inte får jobba mer än 10h/dag. Jag jobbar från 6.30 till 8.00am då jag gör barnen klara för skolan och sen skjutsar jag dom dit. Sen är jag ledig mellan 8.00 och 14.30 då jag måste åka och hämta dem från skolan igen. Det enda jag har att göra här hemma är att tvätta killarnas kläder medans jag är hemma, annars kan jag göra iprincip vad jag vill :) Så då jobbar jag mellan 2.30 och 5 ungefär, det är olika beroende på när min hostmamma kommer hem från jobbet.



När ska du åka? =)

2010-04-08 @ 14:58:52
URL: http://elaaajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0