Helg

Fredagskvällen spenderades på retro i trevligt sällskap av Maria, Nico, Oscar, Max och Ponce. Efter att ha suttit där i ett antal timmar så skulle dom andra dra vidare men jag kände att jag skulle dra hem igen. Var helt sjukt sliten efter veckan så jag ville bara hem och sova! Dock så var det 26 min på 12an när jag kom till Alvik så det var lire halv segt, men men!

Igår så blev det en tripp till outleten då min bror skulle köpa nya jeans och lite kläder. Så vi kom hem med två par jeans, ett par chinos och ett par skor till honom. Allt väldigt snyggt! På kvällen blev det bara mykväll hemma men film och chokladfonue (haha avancerat va?!) Ibland behövs sånna kvällar!

Idag har jag bara suttit och läst igenom alla tusentals au pair papper och handböcker jag har fått hem och herregud vad mycket det är! Och det är fortfatande massa saker som jag har kvar att fixa! Så nu ska jag återgå till min Au Pair Handbook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0