Emelie gästbloggar

Hej bloggen,

Känner att jag inte är så bra på det här, har endast gjort ett tidigare gästinlägg i min vän Sandras blogg. Men jag ska göra ett tappert försök på denna också. Eller juste, man ska ju inte glömma våra videobloggar från kryssningen heller. Dock är det något som ej kommer att publiceras. Synd tycker jag.

Hursomhelst sitter jag och Sara i datasalen just nu för att skriva på vårt stackars projektarbete, men som vanligt glider tiden iväg på facebook, lägenhetsbyte och Kissies blogg. Shit vilka brään hon fått.

Detta väder gör mig inte gladare heller, definitivt inte när sl slutar fungera. Blää.

Nej nu ska jag kila vippen, Mr Mejer och Bratt kallar.

Pözzzz er Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0