DC

Igår pratade jag med värdfamiljen i Oakton utanför DC och jag tror att vi tackade ja till varandra! HJÄLP! Mamman frågade om jag ville bli deras au pair och ja det vill jag ju, så jag sa jaaa! Så imorrn ska jag ringa til cultural care och säga ja, och efter det är det spikat :) Det hela känns så sjukt läskigt, jag kommer inte va hemma på ett helt år och jag kommer knappt träffa min familj nånting. Men samtidigt så tänker jag, varför inte? Vad jag skulle ångra mig om jag inte gjorde det här!
Men familjen är verkligen så sjukt trevlig och det känns så bra när jag pratar med dem!
Så antagligen bär det av den 26 juli till New York för training school och sen vidare till familjen :)

Kommentarer
Postat av: Jossan au pair i Philadelphia

Åh du kommer inte ångra dig. Det gör inte jag iaf, har precis avslutat mitt år som au pair i Philadelphia. Det var de bästa året i mitt liv!!

Om du har något du undrar så svarar jag gärna på frågor. Lycka till!!



/Josefin

2010-04-13 @ 22:15:56
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad roligt att du ska vara au pair i Oakton utan för DC! :D Jag ska vara au pair i Herndon ca 10 minuter (knappt det) från Oakton. Jag åker den 21 juni. Ungefär 1 månad före dig.

2010-04-17 @ 02:40:25
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0